دلنوشته های تنهاییم

سلام دوستم ! به دلکده تنهایی من خوش اومدی!!

دلنوشته های تنهاییم

سلام دوستم ! به دلکده تنهایی من خوش اومدی!!

افسوس گذشته و غم آینده ...



به یـاد آوردن گـذشتـه


 

 چقـدر دردنـاکــه


 

 اونـم وقـتی نمـی تـونــی


  

  آینــده رو  تـغییــر بـدی ...




عشق من و ... جون




یه شب خوب تو آسمون



یه ستاره چشمک زنون



خندید و گفت: کنارتم تا آخرش تا پای جون



ستاره ی قشنگی بود ، آروم و ناز و مهربون



ستاره شد عشق من و منم شدم عاشق اون



اما زیاد طول نکشید ، عشق من و ستاره جون



ابری اومد ستاره رو دزدید و برد نامهربون



حالا شبا به یاد اون ، زل می زنم به آسمون



دلم می خواد داد بزنم ، این بود قول و قرارمون



تو رفتی و از خودتم، نذاشتی حتی یه نشون ...!








حال من اینگونه است ...




زرد زردم قسمت من از بهار اینگونه  است


غم نباید خورد ، کار روزگار اینگونه است


بارها در راه دریا بر زمین افتاده ام


آری آری ! دیده ام من ، آبشار اینگونه است


دست بر دل می گذاری ، ناله از سر می رود


در میان عاشقان ، حال سه تار اینگونه است


آه ای رؤیای بادآورده ، می بازم تو را ...!


عاقبت امروز یا فردا ، قمار اینگونه است


گیج گیجم ! منگ منگم ... راه را گم کرده ام


حالت سیاره های بی مدار اینگونه است


سرد و سنگینم پر از آثار اشک و  گرد و خاک


ای ز حالم بی خبر ، سنگ مزار اینگونه است


 " هر دم از بادی به دامانی پناه آورده ام "


دامن از من وا مکش ، آری غبار اینگونه است ...





تقدیم به رؤیایم ...

                               اسیر                              
                                        

 ترا می خواهــم و دانـم که هرگــز  ؛  به کــام دل در آغوشــت نگیــرم

توئـی آن آسـمان صــاف و روشــن  ؛ من این کنج قفس،مرغی اسیرم

 

ز پشـت میــله های سـرد و تیـــره  ؛  نگــاه حســـرتم حـــــیران برویت

در این فـکـرم که دستـــی پیش آید ؛  و من ناگــه گشــایم پربســـویت

 

در این فکرم که در یک لحظه غفلت ؛  از این زنــدان خامـش پر بگیـــرم

به چشـــم مـــرد زندانبــان بخنــدم  ؛  کنــارت زندگی از ســر بگیــــرم

 

در این فکرم من و دانـم که هرگـــز  ؛  مرا یارای رفتن زین قفس نیست

اگر هــم مـــرد زندانبــــان بخواهــد  ؛  دگـــر از بهـر پروازم نفس نیست

  

ز پشـت میــله ها، هر صبح روشـن  ؛  نگاه کودکــی خنـــــدد برویــــم

چو من ســر می کنـم آواز شــادی  ؛  لبش با بوسـه می آیدبسویــــم

 

اگر ای آسمــان خواهــم که یکــروز  ؛  از ایـن زندان خامـش پر بگیـــرم

به چشــم کودک گــریان چه گویــم  ؛  ز من بگذر،که من مرغی اسیرم

 

من آن شمعم که با سوز دل خویش  ؛  فـروزان می کنـم ویرانــه ای را

اگر خواهــم که خاموشـــی گزینــم  ؛  پریشان می کنم کاشانـه ای را


                                                 «فروغ»


رؤیا ...


رؤیا . . . !



از تاریکی هراسی نداشته باش و بدان که ترس ،


ایمان رامطرود می سازد . . . !


بدان که نفرین ، چهرۀ بی ریای نفرت است


که اگر فقط یکبار در وجودت لانه کند ،


محکوم خواهی شد به بزرگ کردنِ بچه هایش ،


دوری ، جدایی و کینه ،


در کور راهه های وجودت . . . . .