دلنوشته های تنهاییم

سلام دوستم ! به دلکده تنهایی من خوش اومدی!!

دلنوشته های تنهاییم

سلام دوستم ! به دلکده تنهایی من خوش اومدی!!

حال من اینگونه است ...




زرد زردم قسمت من از بهار اینگونه  است


غم نباید خورد ، کار روزگار اینگونه است


بارها در راه دریا بر زمین افتاده ام


آری آری ! دیده ام من ، آبشار اینگونه است


دست بر دل می گذاری ، ناله از سر می رود


در میان عاشقان ، حال سه تار اینگونه است


آه ای رؤیای بادآورده ، می بازم تو را ...!


عاقبت امروز یا فردا ، قمار اینگونه است


گیج گیجم ! منگ منگم ... راه را گم کرده ام


حالت سیاره های بی مدار اینگونه است


سرد و سنگینم پر از آثار اشک و  گرد و خاک


ای ز حالم بی خبر ، سنگ مزار اینگونه است


 " هر دم از بادی به دامانی پناه آورده ام "


دامن از من وا مکش ، آری غبار اینگونه است ...





نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:22 http://www.drleilagoodini.blogfa.com

نبینم تا این حد تلخ بنویسی

حرف دله عزیزم !

ممنونم خانوم گلی ...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:08

سلام خوبین؟

ببخشید اومدم وبتون نمی دونستم پای نت هستین

الانم نمی دونم هستین یا نه؟

منم دلم برای همه تنگ میشه

امتحانام تموم شه چش اینترنتو درمیارم حالا ببین

U?

فرزانه سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:58 http://www.manoqamha.blogfa.com

گـ ــــ ـــفته بودی : یـ ــا تو یا هیچکـــ ـــ ـس !!!!

ولی من ساده انگــــ ــــ ــــــــار فراموش کــ ـرده بودم که

ایـــن روزها هیچـ ــ ــ ـکس هم برای خودش کسـ ـ ـــ ـــیست ...

کسی حتی مــــ ــــ ــــهم ترازمــــ ـــــــ ــــــــ ـــــــ ــــــن

نع ! از فری مهمتر نیسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد