دلنوشته های تنهاییم

سلام دوستم ! به دلکده تنهایی من خوش اومدی!!

دلنوشته های تنهاییم

سلام دوستم ! به دلکده تنهایی من خوش اومدی!!

سکوت ...





آنــهــایی که به جــای فـریـــاد زدن ،


سکوت می کننــد...

یک روز به جـای اینکه صبـــر کننــد


در را بــاز می کننـد و می رونــد...

نظرات 8 + ارسال نظر
رویااااااااااااا شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:06 http://.........blogfa.com

وقتی که هیچ نداری

وقتی که دست هایت

ویرانه هایی هستند بی هیچ انتظاری ،

حتی بی هیچ حسرتی ،

دیگر چه بیم آن که تو را آفتاب و ماه ننوازند ؟

وقتی میعادی نباشد ، رفتن چرا ؟

دکتر علی شریعتی

dr.saye یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 http://doctori.blogsky.com/

فضولیم گل کرد
چرا رفته پیش مامانش؟

سایه دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:09

دوست داشتم بدونم
هرچند برات فرقی نمیکنه

سایه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:31

آها راستی ببخشید حواسم نبود قبلا تولدمو گفته بودم بهت

saye شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:50

سلام

saye شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:50

سلام
صد بار خواستم بنویسم ولی نمیدونم از کجا...
که مشخص شد...
پدر من دندانپزشکه ... مادرم دبیر...
یک برادر کوچکتر دارم...
و اما سهیل ...
باباش مدیر یکی از سازمان هاست... مادرش خونه دار
یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش داره
ما هردو دانشجوی پزشکی هستیم
هم سن

saye شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:53

راستی اگه اشکالی نداره میشه ID تونو داشته باشم؟

saye یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:18

حالا انگار خودتون خوابیدیدا
البته حق دارید
گفتید از صبح سر کار بودید
خوب بخوابید

مرسی سایه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد