دلنوشته های تنهاییم

سلام دوستم ! به دلکده تنهایی من خوش اومدی!!

دلنوشته های تنهاییم

سلام دوستم ! به دلکده تنهایی من خوش اومدی!!

زلال عشق ...




دوستت دارم !


نه برای آنکه بگویم


و نه برای آنکه بشنوند


و نه حتی برای این که


در جمع دوستدارانت باشم


دوستت دارم ...


چون عشقت زیباست


زلال است


عاشقت بودن مرا به اوج می رساند !


مرا به لذتی دست نیافتنی دچار می سازد


می خواهم بدانی


که تو بخوانی یا نخوانی


بخواهی یا نخواهی


من عاشقت هستم


و تا انتهای این دنیای پر از تهی


هیچ کاری به جز دوست داشتنت ندارم !


هیچ بهانه ای برای از یاد بردنت


حتی برای لحظه ای ندارم  ... !


پس


ای زیبای زیبا ترین خاطراتم !


همین کافی ست که من دوستت دارم !!!




نظرات 1 + ارسال نظر
بهار... یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 http://s.e6

توتنها دعای قشنگ منی،
خدامیشودمستجابت کند..!؟؟
مبادایکی از خدابی خبر،
برای خودش انتخابت کند..!!؟؟

مرسی عزیز
این لطف شماست !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد