دلنوشته های تنهاییم

سلام دوستم ! به دلکده تنهایی من خوش اومدی!!

دلنوشته های تنهاییم

سلام دوستم ! به دلکده تنهایی من خوش اومدی!!

بدون شرح ...




  

                          





صدای قدم هایت...




امروزصدای قدم هایت را


درحوالی احساسم

 

خاطره ها لمس کردند ...






اینروزا هنگِ هنگم ...






                        





از دست ندهیم ...




نگهداشتن همراهان و دوستان خوب


گرانبهاست !!!


به سادگی از دست ندهیم ...


طبیعت پر از لطف است نامهربانی نکنیم...



عیب کار این جاست: " آنچه هستم "  را   با  " آنچه باید باشم "  اشتباه می کنم،


خیال می کنم آنچه باید باشم هستم، در حالیکه آنچه هستم نباید باشم.


                                                                                                               «شاملو»

  



ﯾﮑﯽ ﺑﺎﺵ ﺑﺮﺍﯼ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ...


 ﯾﮑﯽ ﺑﺎﺵ ﺑﺮﺍﯼ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ... ﻧﻪ ﺗﺼﻮﯾﺮﯼ ﻣﺒﻬﻢ ﺩﺭ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻫﺎﯼ 100 ﻧﻔﺮ...