دلنوشته های تنهاییم

سلام دوستم ! به دلکده تنهایی من خوش اومدی!!

دلنوشته های تنهاییم

سلام دوستم ! به دلکده تنهایی من خوش اومدی!!

دنیای ...




این جا


آنقدر شاعرانه دروغ می گویند


و آنقدر در دروغ هایشان شاعر می شوند


که نمیدانم


در این سرزمین


با اینهمه فریب


چگونه ست که دلم هنوز


خواب باران را دوست دارد ?!!!؟




نظرات 2 + ارسال نظر
saye دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:45

niceeeeeeeeeeee

ا.ع.ظ.م جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:22

من هم خواب باران را دوست دارم
چون باران اشک آسمان از ان همه شعر و شاعرانه های دروغی ست
باران ترنمی دارد نرم که با تلنگری سنگین دل های ساده را آرام می کند
می دانم گفته ای خواب باران اما می ترسم که باران فقط در خواب هامان باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد